Livet, kärleken och resten däromkring

Veckans vikt vecka 34

Publicerad 2014-08-18 06:24:24 i Allmänt, Lchf, Livet, Vikt,

Plus idag igen. 1,8 kg. 77,1. 
Jag trillade dit en gång till och nu är jag trött på mig själv. Varför är det så svårt för mig att hålla mig till det som är bra? Varför lockar allt annat så och varför gör jag mig tillfällen istället för att undvika dem? 
I slutet av veckan ska jag få mens. Det kanske förklarar lite av uppgången, men inte all. 

Ska åka till Borås idag och skriva en omtenta. Vill inte alls. På torsdag har jag en till. Men det är nog bara att bita i det sura äpplet och klara av dem denna gång. Vill helst inte ha gamla tentor hängandes över mig när den nya terminen börjar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela