Livet, kärleken och resten däromkring

Veckans vikt vecka 28

Publicerad 2014-07-07 11:02:25 i Lchf, Livet, Vikt,

-2,5 kg. Det mesta är väl antagligen luft och vatten som kroppen gjort sig av med. 1,5 kg till samma startvikt som innan urspårningen. 
Känner mig på rätt väg nu får en avsmakskänsla i kroppen när jag tänker på sånt jag brukar vilja äta. Hur länge den känslan sitter i är svårt att veta, men jag hoppas att det är länge. 

Är sugen på att komma igång med mina promenader igen. Jag vet inte riktigt vag jag väntar på, det är ju bara att snöra på mig skorna och gå ut. Kanske senare ikväll när det svalnat. Nu ska jag dricka en kopp fettkaffe och sen åka och handla en del av veckans erbjudanden på affärerna häromkring. Är man snål så är man. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela