Livet, kärleken och resten däromkring

Veckans vikt vecka 23

Publicerad 2014-06-02 08:08:19 i Allmänt, Lchf, Livet, Vikt,

Nu händer det grejer. Jag vet inte vad detta plötsliga ras beror på och jag hoppas att det är varaktig och att det inte är min våg som har haft en bra dag. 

Skönt är det i vilket fall och jag ska inte klaga. 

Det är sista rycket i plugget den här veckan. Jag har ett seminarium idag och en tenta på torsdag. Jag längtar så sjukt mycket till torsdag eftermiddag då jag kan tacka för mig och ta sommarlov. 
Sommarlovet spenderas på jobbet och jag längtar efter att få jobba och slita. 

Som vanligt inför tentor och examinationer så känner jag för att hoppa av. Nu i sommar ska jag känna efter ordentligt och se vad som känns bäst för mig, plugg eller jobb. 

Nu måste jag ta tag i lite plugg innan det är dags att, för näst sista gången, åka till Borås. 

Ha en bra dag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela