Livet, kärleken och resten däromkring

Tröttheten

Publicerad 2014-05-07 09:55:03 i Allmänt, Livet,

Jag vet inte vad som har hänt, helt plötsligt är jag så vansinnigt morgontrött. Jag snoozar och ställer fram klockan och pga så är det nästan så att jag kommer för sent till skolan. 

Någon morgonpromenad blev det inte imorse, med andra ord. 

Nu sitter jag på bussen till Borås och är trött, så trött och vill helst bara sova. 
Förstår inte vad tröttheten beror på. 
Mina katter har iofs varit rätt bråkiga de senaste nätterna och hoppat och jagat varandra i sängen. Självklart så lägger de sig och sover när jag väl har gått och och påbörjat dagen, då passar det! 

Här har ena marodören gjort sig bekväm precis när jag slutat snooza och ska kliva upp ur sängen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela