Livet, kärleken och resten däromkring

Veckans vikt vecka 20

Publicerad 2014-05-12 08:28:01 i Lchf, Vikt,

Jag tror att jag har hamnat på en platå. 
Ingen förändring i vikten från förra veckan och det känns lite tröttsamt. 

Jag får se det som att +/-0 är bättre än plus och fortsätta som jag gör och rätt vad det är så lossnar det väl, förhoppningsvis? 
Annars får jag kanske testa att utesluta mejerier ett tag och se om det hjälper. 

Det blev både vin, nötter och lchf-glass i helgen, kanske är det sådant som ställde till det. Både nötter och glass kan jag vara utan, vinet dricker jag dock gärna. 

Nu håller jag på och tar mig igenom ett berg av tvätt. De två första maskinerna snurrar för fullt och det är snart dags att gå ner igen. Jag dricker en kopp fettkaffe i väntan på nästa vända och har det nog egentligen rätt så bra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela