Livet, kärleken och resten däromkring

Veckans vikt vecka 41

Publicerad 2014-10-06 11:44:50 i Allmänt, Lchf, Livet, Vikt,

Helgen har spenderats i London med några kollegor. Helt fantastiskt.
Jag har inte tänkt en sekund på vad jag får och inte får äta. Det har druckits mängder med öl, det har ätits kolhydrater, jag har rökt som en borstbindare. Pengar har spenderats och jag är helt slut i kroppen. 

Jag har också tagit ett stort beslut. Då jag inte tyckte att något av det vi läste i skolan var varken intressant eller roligt så har jag bestämt mig för att hoppa av. Imorgon börjar jag att jobba igen och gör det fram tills årsskiftet. Därefter hoppas jag på att komma in på andra utbildningar jag har sökt. 
Det är en enorm lättnad i själen och jag är tacksam över att jag har tagit beslutet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela