Livet, kärleken och resten däromkring

Uppdatering

Publicerad 2015-05-17 12:09:00 i Allmänt,

Livet rullar på. Skolan är rolig, jag håller mig till 5:2 och det funkar bra. Kärleken är inte kärlek mer, men snart är det sommar och då passar det väl fantastiskt bra att vara singel?
Jag ska bli bättre på att skriva. Även om jag mest gör det för min egen skull så är det kul att hålla på.

Jag äter mycket vegetariskt nu. Har inte råd med kött och mejeriprodukter på samma vis som innan. För mig funkar det bra. Undviker pasta, men råris, bulgur och bönor/linser går ner. Känns fortfarande fuskigt och fel att äta kolhydrater efter lång tid på lchf, men jag vänjer mig vid det, sakta, men säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela