Livet, kärleken och resten däromkring

Singelhushåll

Publicerad 2014-08-21 18:28:24 i Allmänt, Lchf, Livet,

Jag bor ju ensam. Lagar oftast min mat själv och äter ensam. Det låter kanske tråkigt, och det är det också emellanåt. 

När jag lagar mat så brukar jag laga ganska mycket, så att jag har i ett par dagar framöver och det resulterar ju i en ganska enformig matsedel. 
Nu är jag ganska tråkig och har inget emot att äta samma mat flera dagar i rad, men ibland vore det skoj med omväxling.
Hur gör ni andra? Lagar flera olika rätter och fryser in? Lagar en portion varje dag? Äter ute? 

Maten ser mer aptiglig ut idag i vilket fall. Pimade med gurka och tomat samt oliver. Oliverna har gått ut. I februari. Men både smakade och luktade bra och  de har ju varit konserverade. Jag väntar med spänning på effekt. Hehe. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela