Livet, kärleken och resten däromkring

Hej och hå, nu provar jag på 5:2

Publicerad 2015-02-23 08:26:00 i Livet, Vikt,

Som rubriken lyder. Jag testar 5:2 och ser hur det fungerar för mig.
Har under min bloggtystnad mest bara ätit och ätit. Chips, för att det är gott, godis, för att det också är gott. Mackberg efter mackberg.
Återigen har jag bevisat för mig själv att jag inte kan ha fria tyglar, jag måste följa nån form av program eller diet.

Startar starkt med en fastedag. Inte mer än femhundra kcal får ha kommit in i min kropp innan dagen är över. Det ska nog gå bra.

Vågen nådde såklart all time high. 89,4 kg. Än har jag aldrig varit över 90 kg, och det tänker jag heller inte prova på, om det inte är i samband med en graviditet.

Jag har förresten börjat att plugga igen. Den här gången känns det mer rätt än någonsin och eftersom utbildningen äger rum på Göteborgs Universitet så har jag ca trettio minuter från dörr till dörr, jämfört med två timmar som sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela