Livet, kärleken och resten däromkring

Veckans vikt vecka 22

Publicerad 2015-05-25 08:52:31 i Allmänt,

Idag hade jag gått upp ett kilo. Jag vet att det blev lite mycket både torsdag, fredag och lördag, men det är skärpning på det nu.
I torsdags hade vi en mini-APT på jobbet med tillhörande middag. Jag skulle bara ta två öl till maten för att sen åka hem, då jag hade tenta dagen därpå. Så blev det dock inte och jag kom hem både sent och väldigt full. Som av ett under klarade jag tentan och jag lovade mig själv att aldrig skriva tenta bakfull igen. Fredagen gick i bakfyllans tecken, men trots den så stannade jag kvar efter tentan och gick på föreläsningarna. När jag kom hem så sov jag ett tag innan det var dags att fylla på fransarna och sen när jag äntligen var hemma för kvällen så blev det nachochips med salsa och gräddfil för hela slanten. 
Mensen är i antågande också, borde komma om 3-4 dagar, så det har nog ett finger med i spelet också. 
Tar nya tag och hoppas på att kilot är borta till nästa vägning. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela