Livet, kärleken och resten däromkring

Träning i linne

Publicerad 2014-08-05 14:24:25 i Allmänt, Lchf, Livet,

Det blev en runda idag också. Tredje dagen i rad, det känns jäkligt bra. 
Benen känns bra, men ländryggen är trött när jag springer. Tänkte försöka att komma ut en sväng innan jobbet imorgon också, men fokuserar då på promenad och springer inte alls. 
Tog ett stort steg idag och tränade i linne. Det har jag nog aldrig gjort innan då jag fått för mig att jag inte "kan" eftersom jag är för "tjock". 
Idag sparkade jag mina hjärnspöken i röven och tränade i linne och jag överlevde! 
Ingen glodde, ingen spydde, ingen pekade och blixten slog inte ner i mig! 

Efter rundan blev det frukost bestående av turkisk yoghurt med vispgrädde, ca 2 msk hemmagjord "müsli", en proteinshake, vitaminer och sen fettkaffe på det. 
Mumsfilibaba! 
Nu ska jag bege mig mot affären och köpa mer yoghurt. Den går åt i rasande fart och jag är tacksam över att jag inte tycks vara så känslig för mejeriprodukter. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela