Livet, kärleken och resten däromkring

En bra dag

Publicerad 2014-07-28 00:22:56 i Allmänt, Livet, Vikt,

Suget gick att stå emot idag och kroppen känns redan mindre svullen. 
Det är säkert många faktorer som spelar in, men kosten är helt klart en stor del. 
Som vanligt går magen från att vara en pruttmaskin som går på högvarv till att inte släppa ifrån sig några gaser överhuvudtaget. Hur kan det gå så fort? Ett dygn utan kolisar och magen är lugn? 

Jag tar en dag i taget tills jag är tillbaka på banan igen. Jag räknar stenhårt med ett ytterligare plus på vågen imorgon, något annat är otänkbart. Jag ska försöka att inte bli ledsen över det och istället vända på steken och göra det till något som sporrar och peppar mig än mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela