Livet, kärleken och resten däromkring

Lugn

Publicerad 2014-07-01 11:12:37 i Allmänt, Lchf, Livet,

Lugnet sänker sig över kroppen. Ingen hjärtklappning efter en "måltid" där målet var att klämma i mig så mycket som möjligt innan det inte får plats mer. 
Ingen uppblåst och öm mage och inga fisar. 

På nått vis blir jag mer peppad av en sånhär vecka med skräp. Nu vill jag tillbaka till vikten som jag hade innan jag "spårade ur" och vill tillbaka till måendet. Jag får svart på vitt hur min kropp mår så otroligt mycket bättre utan skräp. Och det ger mig på något vis kraft att fortsätta, då jag vet och känner att det är rätt väg för mig. 

Nu sitter jag och förbereder mig inför en dag på jobbet. Igår var det kaos på järnvägen och jag hoppas att det är bättre idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela