Livet, kärleken och resten däromkring

Veckans vikt vecka 30

Publicerad 2014-07-21 09:49:01 i Lchf, Livet, Vikt,

Slarv, slarv, slarv. 
Igår var jag sådär halvbakis och på vägen hem stannade jag vid affären för att köpa något gott. Jag var sugen på allt som fanns, och kom med med massvis med skräp som jag klämde i mig. 
Ångrade mig efteråt, men då var det ju för sent. 
Nu är jag svullen och ledsen över att jag tillät mig själv att falla - igen. 

1,9 plus på vågen. Kolhydratsfrossa och mens om några dagar är inte snällt. 
Nåväl. Nya tag och nya krafter. 
Jag vill ju må bra och det gör jag på lchf, inte med kolhydrater. Att det ska vara så svårt att förstå och tänk att sockret har sån makt över mig. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela