Livet, kärleken och resten däromkring

Veckans vikt vecka 25

Publicerad 2014-06-16 13:25:09 i Allmänt,

Det fysiska jobbet börjar att göra sig påmint. 
Kroppen är trött efter arbetspassen och jag borde ta på mig min stegräknare och se hur mycket jag rör mig under en normal arbetsdag. 
Vikten fortsätter nedåt. Det känns så jäkla lätt nu och jag väntar bara på käppen i hjulet. Att gå ner i vikt "ska" ju vara svårt?! Just nu rinner kilona av mig och jag har fått en kommentar än så länge. De i min närhet ser inget, men hon som kommenterade var en gammal kollega från när jag jobbade i Stockholm och hon reagerade. Känns kul! 

Träningen har helt hamnat på hyllan och jag letar inspiration för att finna den igen. Det går sådär. Mitt gym stänger nu vid midsommar och öppnar igen först 1 augusti. På ett vis känns det skönt, men också lite trist, om nu träningsrycket skulle komma tillbaka. 

Veckans vikt såg ut såhär. Att komma in i 60-klubben känns inte alls lika avlägset längre. "Snart" (om 3,5 kg) är jag nere på min lägstavikt på flera, flera år. Det var omkring så mycket jag vägde när jag började på Viktväktarna för tusen år sedan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela