Livet, kärleken och resten däromkring

Veckans vikt vecka 19

Publicerad 2014-05-06 19:29:00 i Lchf, Livet, Vikt,

Jag glömde att skriva ett inlägg igår, så det kommer nu istället.

Plus på vågen, 1 hg. Irriterande, men förståeligt.
Efter 1 maj-tåget gick vi ut och tog några öl, och jag blev full. Hade knappt ätit och det slog till rejält. Att vi sen fick för oss att köpa cigg gjorde inte saken bättre. På fredagen mådde jag som som jag förtjänade och tyckte att jag var värd åtskilliga onyttigheter.
Det har tagit några dagar att komma tillbaka i den vanliga lunken, men nu är jag avgiftad och klar igen och är pepp på att fortsätta med mitt invanda vanliga ätande.

Har tränat tre dagar i rad nu och det är så jäkla skönt. Det blir lättare och lättare att springa, även om benen idag var som två betongklumpar. Körde ben och rumpa på gymmet och tog ut mig totalt, så det var inte tal om att köra någon kondition efterpå.
Om jag känner för det så blir det kanske en sväng imorgon innan jag åker till skolan. Det vore himla skönt att komma igång med morgonpromenader, hela dagen får sig ju ett lyft efter en sådan.

Nåja, här kommer bildbevis på vad en bakisdag ställer till med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela