Livet, kärleken och resten däromkring

Matbilder

Publicerad 2014-09-04 09:57:36 i Allmänt, Lchf, Livet,

Även jag har hakat på chiapudding-trenden. Har ätit det till frulle några dagar nu och tycker att det är riktigt gott. Har testat att göra den både på mjölk och grädde och på en mjölk- och gräddblandning och tycker nog att den blir bäst på vanlig grädde. 
Så mycket för min mejerifrihet.. 

Idag lyxade jag till det med lite bär i puddingen. Läskigt gott! 


Igår slängde jag ihop nån korvgryta som faktiskt blev riktigt god. Jag har bestämt mig för att försöka leva lite snålt framöver och anpassa mig lite mer till studentlivet. Råkade dessutom köpa en iPad mini och en Londonresa för några dagar sen. Oooops. Men det är jag värd! 
Det ska bli ljuvligt att komma iväg lite och ha en rolig weekend med några av världens bästa kollegor. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela