Livet, kärleken och resten däromkring

Veckans vikt vecka 21

Publicerad 2015-05-18 06:36:58 i Allmänt, Livet, Vikt,

Tänkte återuppta viktuppdaterandet. Det känns på nått vis bra att publicera det för omvärlden och inte bara hålla det för mig själv. 
När andra får läsa hur det går för mig blir det mer verkligt och på riktigt. 

Idag har jag tenta, känner mig sådär förberedd. Ska läsa ha anteckningarna som frukostsällskap och sen får det gå som det går. 
Jag trivs bra i skolan, väldigt bra tillochmed, men det ska bli fasligt skönt med det stundande sommarlovet och att få tjäna lite pengar för en gångs skull. 

5:2 går bra. Jag gillar fastedagarna och ser nästan fram emot dem. 


Nu blir det kaffe och grötfrukost. Havregrynsgröt är en sann räddare i nöden i knapra studentekonomier. 

Ha en fin vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela